کاتالوگ ترازو - انواع ترازو

انواع باسکول - انواع ترازو

کاتالوگ ترازو - انواع ترازو

انواع باسکول - انواع ترازو

ترازو های بارکد پرینتر محک مدل BR١٥٠٠٠AP

ظرفیت :  ٥٠ کیلو گرم | ٣٥ کیلو گرم

دقت : ٢ گرم

نوع کاربری : ترازو فروشگاهی

 گارانتی :
٢٥ ماه
ترازوی فوق با قابلیت اتصال به پوز بانکی ، صندوق پول ، بارکد خوان و کامپیوتر ایده ال جهت استفاده در فروشگاه ها می باشد ،  ترازو علاوه بر توزین امکان صدور و ثبت کالا های غیر وزنی را از طریق بارکد خوان دارد ، ترازوی فروشگاهی محک محصولی جدید با قابلیت های ویژه می باشد سینی توزین ترازوی فروشگاهی در دو مدل سینی تخت و سینی لبه دار می باشد که به سلیقه ی مشتری قابل انتخاب می باشد .


ترازوهای محک مدل ١١٠٠٠

ظرفیت : ٥٠ کیلو گرم | ٣٥ کیلوگرم

دقت : ٢ گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
  گارانتی : ٢٤ ماه
  • دقت بالا در توزین کالا و سرعت مناسب در پایدار شدن وزن
  • نمایشگر کاملا واضح led با وضوح بالا
  • ترازوی علمک دار ساده قابل استفاده به صورت رومیزی
  • بدنه پوشیده شده از پلاستیک فشرده با امکان انتخاب رنگ
  • سینی دستگاه در دو مدل تخت و لبه دار
  • دارای ٣٥ حافظه ی مستقیم و ١٠٠٠ حافظه ی غیر مستقیم
  • دارای باطری ترازوجهت استفاده در زمان قطع برق شهر
  • محاسبه ی مبلغ نهایی
  • ثبت قیمت کالا در حافظه ترازوی محک
  • دارای سه نمایشگر وزن ، قیمت ، قیمت کل
  • ترازوی فروشگاهی محک ساخت ایران


ترازوهای محک مدل ١٥٠٠٠B

ظرفیت : ٣٥ کیلوگرم | ٥٠ کیلو گرم

دقت : ٢ گرم

نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
 
 گارانتی : ٢٤ ماه
ترازو فروشگاهی رومیزی محک به صورت رومیزی استفاده شده و دارای نمایشگر واضح led red ٧ -- segment می باشد ، این نمایشگر ها به صورت سه ردیف پشت سر هم به ترتیب وزن - قیمت واحد - قیمت کل قرار می گیرد ، تعداد نمایشگر ها ٥ رقم بوده و محاسبه ی کالا به تومان انجام می گیرد ، استفاده از ترازو در فروشگاه ها موجب سهولت امر سرویس دهی و اطمینان مشتری به فروشگاه نسبت به خرید می گردد و موجب جلب مشتری بیشتر می گردد .


ترازو دیجیتال آزمایشگاهی AND مدل EJ303

 ساخت کشور ژاپن محصولی جدید با دقت یک میلی گرم در ظرفیت 300 گرم می باشد ، خرید ترازو به آزمایشگاه ها و کارگاه های صنعتی جهت توزین مواد ارزشمند گرمی مانند برلیان ، طلا و غیره توصیه می گردد ، قیمت ترازوی آزمایشگاهی در مقایسه نمونه های دیگر ترازو ای ان دی مناسب و با صرفه ی اقتصادی می باشد ،توزین دقیق برابر با یک میلی گرم 0.001 گرم ،ساخت کشور ژاپن ،کالیبراسیون ترازوی دیجیتال با سنگ کالیبره ی استاندارد ،کالیبره ی آسان توسط چند کلید،کفه ی استیل گرد،تغذیه ی ترازوی آزمایشگاهی توسط برق و باتری پشتیبان ،محفظه ی توزین آزمایشگاهی ،پک خرید ترازو شامل آداپتور ، کفه ی توزین استیل و محفظه ،ایده ال جهت توزین مواد ارزشمند گرمی در آزمایشگاه ها و کارگاه های صنعتی ،محفظه ی توزین موجب جلوگیری از تاثیر هوای محیط بر وزن مواد در حال توزین ،طراحی شکیل و کاربردی ،ترازو آزمایشگاهی با قابلیت توزین از قسمت زیر در صورت درخواست ،عدم نفوذ گرد و غبار به سیستم داخلی ترازوی دیجیتال از خصوصیات ترازوی فوق می باشد .

 

مدل دستگاه ظرفیت توزین دقت در خطا ابعاد
ترازو حساس مدل AND EJ303 300 گرم 0.001 گرم

 

مراحل آزمون باسکول دیجیتال

باسکول دیجیتال پس از اتمام مراحل ساخت توسط بازرسان اوزان مورد بررسی و کنترل قرار میگیرند برخی از این آزمون ها قبل از سوار کردن قطعات صورت میپذیرد و برخی دیگر در حین ساخت باسکولانجام میشود این آزمون ها معمولا در کارگاه ها ی سازنده صورت میپذیرد و قسمت های مختلف باسکول از نظر استاندارد مورد بررسی قرار میگیرد .

آزمون اولیه باسکول دیجیتال سوار شده :

* باسکول در سطح افقی قرار داده می شود

* مورد بررسی قرار میگیرد تا باسکول دیجیتال گیر نداشته باشد .

* درجات دستگاه نشاندهنده پس از صفر کردنباسکول می بایست به وسیله وزنه آزمایش شود .

* وزنه های استاندارد را به ترتیب در ٤ گوشه ی کفه ی باسکول قرار داده و عملیات توزین را انجام میدهیم تا در ٤ کفه ی باسکول توزین دقیق صورت پذیرد .

* با قرار گرفتن بار روی کفه ی باسکول دقت آن بررسی می شود . برای مثال باری را بر روی کفه ی دستگاه قرار میدهیم و دستگاه از شماره ی ٥٠ شروع به توزین میکند بنابراین دقت باسکول ٥٠ گرم می باشد .

* روان بودن باسکول به منظور کمترین و بیشترین مقدار بار مجاز بررسی میگردد .

* آزمون حساسیت به منظور بررسی حساسیت باسکول مورد بررسی قرار میگیرد .

*پس از اتمام عملیات آزمون باسکول بازرسان اوزان پلاک سربی شکلی را به بدنه ی باسکول نصب میکنند .

کلیه باسکول هایی که قبل از اجرای این استاندارد پس از آزمایش و علامتگذاری اولیه به بازار عرضه شده است و بعضی از مشخصات آنها با این استاندارد مطابقت ندارد پس از آزمایش و تایید صحت کار میتوانند مورد استفاده قرار گیرند .

واردات و تولید باسکول دیجیتال با مشخصات غیر از موارد ذکر شده می بایست با رضایت و موافقت اداره ی اوزان صورت پذیرد و تولید باسکول دیجیتال جدید پس از تایید اداره ی اوزان و مقیاس ها امکان پذیر می باشد طبق دستور اداره اوزان و مقیاسها بدیهی است سازندگان باسکول باید ابزار و وسایل لازم از قبیل وزنه و ابزار دقیق ضروری را تهیه نمایند